ایران، اصفهان، خمینی شهر، خیابان شهید فهمیده، جاده کانال
(+98)9132061500
اصفهان,خمینی شهر, خیابان فهمیده, جاده کانال
(+98)9132061500

همه چیز درباره موزاییک حیاطی و قیمت آن

همه چیز درباره موزاییک حیاطی و قیمت آن

همه چیز درباره موزاییک و موزاییک حیاطی :1
موزاییک حیاطی و جدول بتنی یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی می باشد ولی متاسفانه در کشور ما تقریبا هیچ گونه مطالعات وسیعی بر روی آن صورت نگرفته است و شما در هیچ کتابخانه و مرجع مطالعاتی نمی توانید مطلب زیادی در مورد آن پیدا کنین و متاسفانه تنها در تعدادی از سایت های فارسی آن هم به صورت خیلی خلاصه و تنها در مورد موزاییک های تک لایه می توان مطالبی پیدا کرد. لازم به ذکر است که موزائیک در اروپا و بخصوص آلمان و ایتالیا بسیار مورد استفاده می باشد و موزائیک های تک لایه ای و کف پوش پرسی نیز در آنجا برای اولین بار تولید شده و در کشور ما نیز تنها یک کارخانه در یزد به تولید این نوع موزائیک و موزاییک حیاطی مشغول است.
تعریف:
کف پوش پرسی متراکم می باشد و در حقیقت یک جور بتن است که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی و یا از طریق لرزش به دست می آورد و از ماسه ، سیمان ، سنگ دانه، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرحهای گوناگون وجود دارد اما قیمت موزاییک آن ها تقریبا یکسان می باشد.

به طور کلی موزاییک از دو سطح تشکیل شده است :

1) لایه رویه و یا رنگ موزاییک :

این لایه که نقش موزاییک را تشکیل می دهد و در آن از پودر سنگ ، سیمان، آب و از ترکیبات دانه بندی شده و رنگی استفاده شده است . قیمت موزاییک در این زمینه نیز تقریبا یکسان می باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *